Marketingový mix konkrétního podniku – Bc. Jan Brychta
Bc. Jan Brychta
Diplomová práce
Marketingový mix konkrétního podniku
Company's Marketing Mix
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix konkrétního podniku“ je analýza, popis a návrh nového marketingového mixu podniku SOVA NET s.r.o. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena situační analýza podniku, analyzován současný marketingový mix v jeho komponentech: produkt, cena, distribuce, propagace, lidé a technologie …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis „Company’s Marketing Mix“ is analysis, description and proposal of new marketing mix of company SOVA NET s.r.o. First part of thesis contains theoretical basis of problem and then the description of methodology, as is in literature. Application of company's situation analysis, current marketing mix analysis in it's components: product, price, distribution, promotion, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vll3g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Applying IT Methods nad Techniques in Marketing
Tamara Mohammad AlKhatib -
Growth Hacking marketing ve Start-up projektech
Pavel Sedláček -
Marketing vybraného internetového start-up projektu
Emmanuel Khachatryan -
Vývoj a rizika internetových projektů s následným e-marketingem
Zdeněk Kosina -
SITUAČNÍ ANALÝZA MĚSTSKÉ PAMÁTKOVÉ ZÓNY LANŠKROUN
Michala Burešová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Analýza nabídky regionálních cukráren v České republice
Johana Blažková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová