Bc. Jan Brychta

Diplomová práce

Marketingový mix konkrétního podniku

Company's Marketing Mix
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix konkrétního podniku“ je analýza, popis a návrh nového marketingového mixu podniku SOVA NET s.r.o. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena situační analýza podniku, analyzován současný marketingový mix v jeho komponentech: produkt, cena, distribuce, propagace, lidé a technologie …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis „Company’s Marketing Mix“ is analysis, description and proposal of new marketing mix of company SOVA NET s.r.o. First part of thesis contains theoretical basis of problem and then the description of methodology, as is in literature. Application of company's situation analysis, current marketing mix analysis in it's components: product, price, distribution, promotion, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství