Analýza možných příčin volebního úspěchu TOP 09 ve volbách v České republice v období 2010-2013 – Michal Vlček
Michal Vlček
Bachelor's thesis
Analýza možných příčin volebního úspěchu TOP 09 ve volbách v České republice v období 2010-2013
Analysis of the possible causes of electoral sucess TOP 09 elections in the Czech republic in 2010-2013
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu možných příčin okamžitých volebních úspěchů zcela nové strany TOP 09 ve volbách v období 2010-2013 v České republice. V rámci práce jsou popsány vybrané volební strategie, jejich vliv na rozhodování voliče. Vytyčeného cíle bude dosaženo provedením obsahové analýzy mediálních výstupů strany TOP 09 na sociálních sítích, v tištěných médiích a výstupů ze stranických …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11691
Thesis defence
- Date of defence: 19. 8. 2019
- Supervisor: Mgr. Tomáš Herčík
- Reader: Mgr. Petra Svačinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLČEK, Michal. \textit{Analýza možných příčin volebního úspěchu TOP 09 ve volbách v České republice v období 2010-2013}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Arts. 2019. Available from: https://theses.cz/id/n8pi7m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 9. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Politologie / Politologie
Theses on a related topic
-
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková -
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights