Analýza možných příčin volebního úspěchu TOP 09 ve volbách v České republice v období 2010-2013 – Michal Vlček
Michal Vlček
Bakalářská práce
Analýza možných příčin volebního úspěchu TOP 09 ve volbách v České republice v období 2010-2013
Analysis of the possible causes of electoral sucess TOP 09 elections in the Czech republic in 2010-2013
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu možných příčin okamžitých volebních úspěchů zcela nové strany TOP 09 ve volbách v období 2010-2013 v České republice. V rámci práce jsou popsány vybrané volební strategie, jejich vliv na rozhodování voliče. Vytyčeného cíle bude dosaženo provedením obsahové analýzy mediálních výstupů strany TOP 09 na sociálních sítích, v tištěných médiích a výstupů ze stranických …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2019
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Herčík
- Oponent: Mgr. Petra Svačinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLČEK, Michal. \textit{Analýza možných příčin volebního úspěchu TOP 09 ve volbách v České republice v období 2010-2013}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8pi7m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková -
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva