Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu – Ing. Tereza Obermajerová
Ing. Tereza Obermajerová
Bakalářská práce
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Analysis of the life cycle of a product and work with the rest of the marketing mix in the individual stages of the life cycle
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na životní cyklus produktu, především z toho důvodu, že v dnešním tržním prostředí je nutností vědět, v jaké etapě se výrobek nachází. Změny na trhu se dějí neustále a je velice důležitá dobrá reakce na ně. K tomu nám slouží nástroje marketingového mixu. Teoretická část popisuje životní cyklus a jednotlivé fáze tohoto cyklu. Dále se zaměřuje na nástroje marketingového mixu …víceAbstract:
I focused on the life cycle of the product in my bachelor work mainly due to necessity to know at what period the product is found in today's market atmosphere.Market changes have proceeded continually and it is very important to respond to them.The instruments of marketing mix are good for it. In theoretical part I describe life cycle and individual period of this cycle.Next I focus on the instruments …víceKlíčová slova
Klíčová slova Marketingový mix Produkt Cena Distribuce Propagace Přímý prodej Životní cyklus produktu Fáze zavedení Fáze růstu Fáze zralosti Fáze úpadku Keywords Marketing mix Product Price Promotion Place Direct sales Product life cycle Stage growth Stage decline Stage introduction Stage maturity
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwmxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBERMAJEROVÁ, Tereza. \textit{Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8r6nt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketingový mix
Jan Bernard