Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice – Bc. Jakub Jakoubek
Bc. Jakub Jakoubek
Bachelor's thesis
Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o spotřebním chování na území České republiky a Čínské lidové republiky. Jejím cílem je výzkum preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice v rámci firem, které pro distribuci svých výrobků využívají Multi-level marketingovou strategii (MLM). Z výsledků výzkumu by mělo vyplynout, zdali se jedná o perspektivní strategii do budoucna, respektive zdali …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behavior in the Czech Republic and the People's Republic of China. Its goal is to research consumers' preferences in the Czech Republic and the People's Republic of China within companies that use the Multi-Level Marketing Strategy (MLM) to distribute their products. The results of the research should indicate whether it is a prospective strategy for the future …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/fswxx/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Salva
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAKOUBEK, Jakub. \textit{Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/n8tdjj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Multi-level marketing v společnosti AVON
Simona Kováčová