Bc. Veronika Koutníková

Diplomová práce

Vliv marketingové komunikace na spotřebitele v důchodovém věku

Marketing communication influence on retirement age consumers
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se věnuje popisu segmentu seniorů a jeho vývoji ve společnosti. Zaměřuje se na nákupní chování a životní styl spotřebitelů důchodového věku. Dále popisuje marketingový mix a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na tři kluby seniorů ve městě Zlín a analyzuje jejich spotřební chování. Hlavním zájmem bylo zjistit postoj k ochutnávkám v …více
Abstract:
The theoretical part of my thesis describes the senior citizen segment and its development in society. It focuses on buying behavior and lifestyle of consumers of retirement age. It also describes the marketing mix and various tools of marketing communication. The practical part focuses on three senior citizen clubs in Zlín and analyzes their buying behavior. The main aim of the thesis was to determine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní