Vliv marketingové komunikace na spotřebitele v důchodovém věku – Bc. Veronika Koutníková
Bc. Veronika Koutníková
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na spotřebitele v důchodovém věku
Marketing communication influence on retirement age consumers
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se věnuje popisu segmentu seniorů a jeho vývoji ve společnosti. Zaměřuje se na nákupní chování a životní styl spotřebitelů důchodového věku. Dále popisuje marketingový mix a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na tři kluby seniorů ve městě Zlín a analyzuje jejich spotřební chování. Hlavním zájmem bylo zjistit postoj k ochutnávkám v …víceAbstract:
The theoretical part of my thesis describes the senior citizen segment and its development in society. It focuses on buying behavior and lifestyle of consumers of retirement age. It also describes the marketing mix and various tools of marketing communication. The practical part focuses on three senior citizen clubs in Zlín and analyzes their buying behavior. The main aim of the thesis was to determine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/je74r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Michaela Benešová -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Stanislav Cába -
Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim
Vendula Nováková -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravinami
Marek Brodský