Veronika Wisterová
Master's thesis
Budování korporátní značky
The corporate brand building
Anotácia:
Cílem diplomové práce je monitorovat proces budování značky firmy Starkl zahradník spol. s r. o., následně jej zanalyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do čtyř velkých kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými aspekty budování korporátní značky. Druhá kapitola monitoruje vývoj korporátní značky Starkl zahradník. Třetí kapitola se věnuje provedenému výzkumu a analýze jeho výsledků …viacAbstract:
The target of this master's thesis is to follow the process of corporate brand building of the company Starkl zahradník, to analyse it and to suggest possible improvements. The thesis is divided into four main sections. The first section deals with the theoretical aspects of the corporate brand building. The second section observes the process of brand building of the brand Starkl zahradník. The third
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34175
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
- Vedúci: Jitka Odehnalová
- Oponent: Michaela Olléová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34175
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vývoje značky Provident v posledních 10 letech
Rudolf Zahradník -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Myriam Medard -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh