Veronika Wisterová

Master's thesis

Budování korporátní značky

The corporate brand building
Anotácia:
Cílem diplomové práce je monitorovat proces budování značky firmy Starkl zahradník spol. s r. o., následně jej zanalyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do čtyř velkých kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými aspekty budování korporátní značky. Druhá kapitola monitoruje vývoj korporátní značky Starkl zahradník. Třetí kapitola se věnuje provedenému výzkumu a analýze jeho výsledků …viac
Abstract:
The target of this master's thesis is to follow the process of corporate brand building of the company Starkl zahradník, to analyse it and to suggest possible improvements. The thesis is divided into four main sections. The first section deals with the theoretical aspects of the corporate brand building. The second section observes the process of brand building of the brand Starkl zahradník. The third …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
  • Vedúci: Jitka Odehnalová
  • Oponent: Michaela Olléová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34175