Propagace cyklistických značek na trhu ČR – Hana Masopustová
Hana Masopustová
Bakalářská práce
Propagace cyklistických značek na trhu ČR
Promotion of Cycling Brands on the Czech Market
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl popsat propagaci vybraných cyklistických značek působících na českém trhu, ukázat propagaci na příkladech z praxe a zjistit, jak tyto činnosti značek působí na tuzemského spotřebitele. V praktické části byly použity metody jako srovnání propagace dvou cyklistických značek, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Provedením zmíněných metod byly zjištěny silné stránky a nedostatky …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to describe the promotion of selected cycling brands operating on the Czech market, to show the promotion using examples from practice and to find out how these activities of the brands affect the domestic consumer. In the practical part, methods such as a comparison of the promotion of two cycling brands, a questionnaire survey and a SWOT analysis were used. Through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149362
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Lenka Malantová
- Oponent: Šárka Cenková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Corruption in the Czech Republic. A situation analysis from the point of view of German companies in the Czech market
Anna-Lena Lochman -
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová -
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Experience of foreigners in the Czech job market
Andrei Kalii -
Czech market of mortgage loans before and after the crisis in the USA and the Czech Republic
Nikola Bernátová -
Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí
Libor Štěcha