Hana Masopustová

Bakalářská práce

Propagace cyklistických značek na trhu ČR

Promotion of Cycling Brands on the Czech Market
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl popsat propagaci vybraných cyklistických značek působících na českém trhu, ukázat propagaci na příkladech z praxe a zjistit, jak tyto činnosti značek působí na tuzemského spotřebitele. V praktické části byly použity metody jako srovnání propagace dvou cyklistických značek, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Provedením zmíněných metod byly zjištěny silné stránky a nedostatky …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to describe the promotion of selected cycling brands operating on the Czech market, to show the promotion using examples from practice and to find out how these activities of the brands affect the domestic consumer. In the practical part, methods such as a comparison of the promotion of two cycling brands, a questionnaire survey and a SWOT analysis were used. Through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: Lenka Malantová
  • Oponent: Šárka Cenková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava