Content marketing strategy in business – Karina Mysina
Karina Mysina
Diplomová práce
Content marketing strategy in business
Obsahově-marketingové strategie v podnikání
Anotace:
Tato diplomová práce představuje moderní, edukativní a inspirativní způsob komunikace se zákazníkem, nazývanou obsahový marketing. Autorka stanovuje následující cíle jejího výzkumu: definovat elementy obsahového marketingu, analyzovat existující obsahově-marketingovou strategii značky z případové studie, vytyčit profil kupujícího pro cílový segment značky z případové studie, vytvořit doporučení na …víceAbstract:
This master thesis introduces the modern entertaining, educating, and inspiring way of communication with customers which is content marketing. The author established the following goals while running the research: to define the elements of content marketing strategy; to analyze the existing content marketing strategy of the case brand; to build buyer persona profile for the case brand's target segment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Miroslav Karlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr
Barbora ANTESOVÁ -
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Miroslava Kudelová -
Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech
Martin Šeda -
Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech
Martin Šeda -
Marketingová strategie společnosti Supellex – Svět podlah s.r.o.
Veronika Černá -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan