Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov – Bc. Jana Špulková
Bc. Jana Špulková
Master's thesis
Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Marketing strategy of joint project of the Revolving Theatre and Inernational Music Festival Český Krumlov
Anotácia:
Diplomová práce Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov vznikla za účelem definování současného marketingového snažení Jihočeského divadla se zaměřením na operní díla pořádaná společně s Mezinárodním hudebním festivalem uváděné na scéně Otáčivé hlediště Český Krumlov. Její nedílnou součástí je upozornění na nedostatky v rámci marketingové …viacAbstract:
The thesis called Marketing strategy of joint project of the Revolving Theatre and International Music Festival Český Krumlov was developed in order to define the current marketing efforts of the South Bohemian Theatre, focused on the opera productions which are organized together with the International music festival Český Krumlov on stage of the Revolving Theatre Český Krumlov. Its integral part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ipani/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPULKOVÁ, Jana. \textit{Marketingová strategie společného projektu Otáčivého hlediště a Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/n9ic8n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov
Marianna Cimburová -
Hudební festival jako prostředek kultivace společnosti s přihlédnutí k Mezinárodnímu hudebnímu festivalu Janáčkův máj
Jaromír JAVŮREK -
Hudební festival Petra Dvorského a Jaroměřice nad Rokytnou
Ivo ROSA -
Hudební festival Petra Dvorského a Jaroměřice nad Rokytnou
Ivo ROSA -
Mezinárodní hudební festival "Varhanní duchovní hudba ve Filipově"
Jiří CHLUM -
Mezinárodní hudební festival Struny podzimu
Petra HORÁČKOVÁ -
Mezinárodní jazzový festival Voicingers: komparace české a polské sekce
Petra Ouhelová