Propagace Mexika na zahraničních trzích – Jiří Kolář
Jiří Kolář
Diplomová práce
Propagace Mexika na zahraničních trzích
Propagation of Mexico towards international markets
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadního postavení Mexika a jeho komunikace v mezinárodním cestovním ruchu ve vztahu k zahraničním trhům. Dílčími cíli jsou charakteristika současné situace, konkurenceschopnost cestovního ruchu v zemi, identifikace cílové skupiny a návrh komunikačních strategií směrem potenciální turistům v České republice. O problematice destinačního managementu a marketingu …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis is to evaluate the position of Mexico and its communication in international tourism in relation to international markets. Partial objectives are characteristics of the current situation, competitiveness of tourism in the country, identification of the target group and suggestion of communication strategies towards potential tourists in Czech Republic. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75312
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2019
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Kateřina Chaloupková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75312
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků