Marketing v oblasti internetu – Martina Mikulčíková
Martina Mikulčíková
Bakalářská práce
Marketing v oblasti internetu
Marketing in the Internet Sphere
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou …víceAbstract:
This thesis is divided into three main parts. The first theoretical part describes the general concepts of Internet marketing, marketing mix and types of advertising on the Internet. The general part deals with the viral marketing in terms of internet advertising. The second part contains investigations by questionnaires using internet marketing in society and perceptions of Internet advertising to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikulčíková, Martina. Marketing v oblasti internetu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Reklama v oblasti potravin
Jiří Hruška -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková -
Právní aspekty klamavé reklamy v oblasti počítačových her
Vasilii Zhelnin -
Vliv reklamy na spotřebitele v oblasti důchodového spoření - aplikace neuromarketingových metod
Eva Čechalová -
Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy
Vladimíra Krátká -
Sebehodnocení v oblasti vzhledu jako moderátor vlivu typu reklamní fotografie na postoj k reklamě
Lucie Kučerová -
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
Zuzana Reňáková