Spotřebitelské chování v módním průmyslu – Natálie FRYDRYCHOVÁ
Natálie FRYDRYCHOVÁ
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování v módním průmyslu
Consumer behavior in the fashion industry
Anotace:
V současné době má módní průmysl významný dopad na spotřebitele, společnost a na životní prostředí. Spotřebitelé si dostatečně neuvědomují a často podceňují důsledky masové výroby oděvů, a tak často přehlížejí, jakým způsobem jejich nákupy ovlivňují životní prostředí, zvířata či samotné lidi. Mnoho studií poukazuje na spotřebitele s kladným vztahem k udržitelným produktům, ale i přesto se každým rokem …víceAbstract:
Currently, the fashion industry has a significant impact on consumers, society, and the environment. Consumers often fail to fully realize and underestimate the consequences of mass clothing production, often overlooking how their purchases affect the environment, animals, and people. Many studies indicate consumers' positive attitudes towards sustainable products, yet each year there is an increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRYDRYCHOVÁ, Natálie. Spotřebitelské chování v módním průmyslu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management