Natálie FRYDRYCHOVÁ

Bakalářská práce

Spotřebitelské chování v módním průmyslu

Consumer behavior in the fashion industry
Anotace:
V současné době má módní průmysl významný dopad na spotřebitele, společnost a na životní prostředí. Spotřebitelé si dostatečně neuvědomují a často podceňují důsledky masové výroby oděvů, a tak často přehlížejí, jakým způsobem jejich nákupy ovlivňují životní prostředí, zvířata či samotné lidi. Mnoho studií poukazuje na spotřebitele s kladným vztahem k udržitelným produktům, ale i přesto se každým rokem …více
Abstract:
Currently, the fashion industry has a significant impact on consumers, society, and the environment. Consumers often fail to fully realize and underestimate the consequences of mass clothing production, often overlooking how their purchases affect the environment, animals, and people. Many studies indicate consumers' positive attitudes towards sustainable products, yet each year there is an increase …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRYDRYCHOVÁ, Natálie. Spotřebitelské chování v módním průmyslu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.