Kateřina Menšíková
Bachelor's thesis
Green marketing
Green marketing
Abstract:
Cílem této práce s názvem Green Marketing je analýza a zhodnocení současné situace a aktuálně řešeného manažerského problému podniku, jehož produkce odpovídá zásadám trvalé udržitelnosti a konceptu slow fashion. Daný problém spočívá v přechodu z neekologické formy obalu produktů na formu ekologickou. V teoretické části jsou představeny pojmy jako trvalá udržitelnost, společenská odpovědnost firem, …moreAbstract:
This work called Green Marketing aims to analyze and evaluate the current situation and the current managerial problem of the company whose production corresponds to the principles of sustainability and the concept of slow fashion. The problem lies in the right transition from the non-ecological form of product packaging to the ecological form. The theoretical part describes concepts such as sustainability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/adcrm/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Jana Švecová
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Implementace metod green marketingu pro vybranou firmu
Adéla Vondroušová -
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Udržitelnost a slow fashion v českém módním časopise Elle
Pavlína HAMOUZOVÁ