Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů – Taisiia Petrova
Taisiia Petrova
Bakalářská práce
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Analysis of Influencer Marketing Impact on Students' Consumer Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů. V posledních letech je stále populárnější využívání sociálních médií a blogů k propagaci výrobků a služeb. Mnoho společností využívá tyto platformy k propagaci, přičemž často spolupracují s influencery – populárními osobnostmi sociálních médií, které mají velký počet sledujících. Cílem této práce je prozkoumat …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the influence of influencer marketing on students' consumer behaviour. In recent years, the use of social media and blogs to promote products and services has become increasingly popular. Many companies use these platforms for promotion, often working with influencers - popular social media personalities who have a large number of followers. The aim of this work is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149510
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVA, Taisiia. \textit{Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/n9txnh/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing: Současné způsoby spolupráce s influencery v České republice
Veronika Tázlerová -
Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti
Diana Hlaváčová -
Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti
Valentina Čotková -
Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle
Simona Zelinková -
Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Alina GAZASHVILI -
Marketingová komunikace s mikro a makro influencery na Instagramu.
Tamara Vaňousová -
Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Marek Tomíček -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková