Bc. Petr Dočkal

Bakalářská práce

Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích

Marketing support for fashion brands through social media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou podporou módních značek na sociálních sítích. Sociální sítě v módním odvětví představují jeden z hlavních aspektů úspěšného marketingu, proto jde o velmi aktuální téma. Teoretická část práce se věnuje vymezení jednotlivých pojmů souvisejících se sociálními sítěmi, a to od historie až po problematiku marketingu sociálních sítí v rámci módního průmyslu. Praktická …více
Abstract:
This bachelor thesis explores the marketing support strategies of fashion brands on social media. Nowadays, social media is an absolutely essential tool for successful marketing in the fashion industry and that is why it is a relevant area for research. The theoretical part explains individual themes that concern social media in marketing, their history and issues through various stages of its involvement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Frýda
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace