Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích – Bc. Petr Dočkal
Bc. Petr Dočkal
Bakalářská práce
Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích
Marketing support for fashion brands through social media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou podporou módních značek na sociálních sítích. Sociální sítě v módním odvětví představují jeden z hlavních aspektů úspěšného marketingu, proto jde o velmi aktuální téma. Teoretická část práce se věnuje vymezení jednotlivých pojmů souvisejících se sociálními sítěmi, a to od historie až po problematiku marketingu sociálních sítí v rámci módního průmyslu. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the marketing support strategies of fashion brands on social media. Nowadays, social media is an absolutely essential tool for successful marketing in the fashion industry and that is why it is a relevant area for research. The theoretical part explains individual themes that concern social media in marketing, their history and issues through various stages of its involvement …víceKlíčová slova
Móda influencer Vogue Instagram marketing sociální sítě Fashion social media marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ldg2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Lenka Frýda
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova