Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích – Bc. Petr Dočkal
Bc. Petr Dočkal
Bachelor's thesis
Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích
Marketing support for fashion brands through social media
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou podporou módních značek na sociálních sítích. Sociální sítě v módním odvětví představují jeden z hlavních aspektů úspěšného marketingu, proto jde o velmi aktuální téma. Teoretická část práce se věnuje vymezení jednotlivých pojmů souvisejících se sociálními sítěmi, a to od historie až po problematiku marketingu sociálních sítí v rámci módního průmyslu. Praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the marketing support strategies of fashion brands on social media. Nowadays, social media is an absolutely essential tool for successful marketing in the fashion industry and that is why it is a relevant area for research. The theoretical part explains individual themes that concern social media in marketing, their history and issues through various stages of its involvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ldg2g/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2021
- Supervisor: Mgr. Lenka Frýda
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova