Připravenost škol pro vzdělávání etnicky romských a sociálně vyloučených dětí a žáků – Marta KRŮŽELOVÁ
Marta KRŮŽELOVÁ
Bakalářská práce
Připravenost škol pro vzdělávání etnicky romských a sociálně vyloučených dětí a žáků
The readiness of schools for the education of the ethnic roma and socially excluded children and pupils
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám připraveností škol vzdělávat romské a sociálně vyloučené děti a žáky ZŠ. Jedná se tedy v některých případech o děti a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Ve své teoretické části, v první kapitole postupně popisuji systém vzdělávání v ČR, od předškolního vzdělávání přecházím ke vzdělávání základnímu. Dále se zabývám pedagogicko-psychologickou charakteristikou …víceAbstract:
My bachelor´s thesis is focused on preparedness of the school system to educate Romani children and those ones who are socially excluded. These children and pupils are therefore very often with special educational needs. My first chapter ? the theoretical part is aimed to describe the educational system in our country ? from pre-primary to primary education. It also deals with pedagogic-psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRŮŽELOVÁ, Marta. Připravenost škol pro vzdělávání etnicky romských a sociálně vyloučených dětí a žáků. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ