Edukace a Romové v podmínkách předškolního a základního vzdělávání – Lenka Venterová
Lenka Venterová
Bakalářská práce
Edukace a Romové v podmínkách předškolního a základního vzdělávání
Roma Education on the Pre-School and Primary School Level
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání Romů, což je jeden ze základních elementů, na kterém závisí jejich další rozvoj. Tomuto elementu je třeba pomáhat, motivovat je ke vzdělávání pomocí přípravných tříd a romských sociálních pedagogů. Je nutné rozšiřovat možnosti edukace romských dětí, pomocí přípravných tříd nebo podporou některého z mnoha projektů, které se soustředí na vzdělávání romských …víceAbstract:
The thesis is focused on Roma education, which is one of the basic elements we depend on to ensure their further development. This element is essential to help motivate them to attend education through classes presented by Roma social educators. It is necessary to expand the educational options available to Roma children by providing preparatory classes or support through one of the various projects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zveřejnit od: 29. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Venterová, Lenka. Edukace a Romové v podmínkách předškolního a základního vzdělávání. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přínos Montessori pedagogiky v edukaci žáků s individuální potřebou podpory
Radana Standarová -
Přípravy žadatelů o náhradní rodinnou péči jako primární edukace pro výkon pěstounské péče z pohledu pěstounů
Monika DURAJOVÁ -
Edukace osob s mentálním postižením jako podpora jejich uplatnění na trhu práce
Miroslava SKALNÍKOVÁ -
Waldorfské školství - alternativa primární edukace žáků se speciálními potřebami?
Kateřina URBANOVÁ -
Hudební vzdělávání žáků se zrakovým postižením v průběhu primární edukace se zaměřením na základní umělecké školy
Mirka MINAŘÍKOVÁ -
Region Pardubicka jako zdroj školní edukace žáků primární školy
Barbora KOLAŘÍKOVÁ -
Romové a homosexualita
Dominika Brodecká -
Romové v České republice
Barbora Kadlecová