Juraj Paška
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingu
New trends in Marketing
Abstract:
The objective of my degree work for my Bachelor was to describe the present marketing and its new trends, a very frequent term at present time and especially during bad economic conditions. The introduction familiarizes its reader with the basic characteristics of marketing, cites the marketing definition, and brings a brief history and tools of marketing. New generations, which have changed the usual …víceAbstract:
Mojím cieľom v tejto bakalárskej práce bolo opísať súčasný marketing a jeho nové trendy, ktoré sú v súčasnosti a najmä v dnešnej zlej ekonomickej situácii veľmi frekventovaným pojmom. V úvode sú opísané základné charakteristiky marketingu, jeho definícia, krátka história a nástroje marketingu. Nástup novej generácie, ktorá vďaku nástupu internetovej siete zmenila zaužívané chovanie zákazníka, prináša …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h28ds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Patrik Rovný, PhD.
- Oponent: Doc. Mária Hasprová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Efektívnosť virálneho marketingu vo filmovom priemysle
Jana Vraštiaková -
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
Dušan MATEIČKA -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova