Juraj Paška

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingu

New trends in Marketing
Abstract:
The objective of my degree work for my Bachelor was to describe the present marketing and its new trends, a very frequent term at present time and especially during bad economic conditions. The introduction familiarizes its reader with the basic characteristics of marketing, cites the marketing definition, and brings a brief history and tools of marketing. New generations, which have changed the usual …více
Abstract:
Mojím cieľom v tejto bakalárskej práce bolo opísať súčasný marketing a jeho nové trendy, ktoré sú v súčasnosti a najmä v dnešnej zlej ekonomickej situácii veľmi frekventovaným pojmom. V úvode sú opísané základné charakteristiky marketingu, jeho definícia, krátka história a nástroje marketingu. Nástup novej generácie, ktorá vďaku nástupu internetovej siete zmenila zaužívané chovanie zákazníka, prináša …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Patrik Rovný, PhD.
  • Oponent: Doc. Mária Hasprová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK