Dítě s komplexem méněcennosti – Mgr. Martina Moravcová
Mgr. Martina Moravcová
absolventská práce studenta CŽV
Dítě s komplexem méněcennosti
A Child with an Inferiority Complex
Anotace:
Závěrečná práce se věnuje popisu chování chlapce, jemuž nebyla stanovena žádná diagnóza, ve smyslu poruchy chování, a přesto se chová, dle svého okolí, "nestandardně". Je položena otázka, zda se u něj nejedná o tzv. komplex méněcennosti? V práci se věnuji chlapcovu chování v rodině, ve škole, zkoumám jeho pocity a vše porovnávám s informacemi uváděnými v literatuře. Popisuji také vývoj jeho chování …víceAbstract:
The final work is devoted to the description of the behavior of a boy who was not diagnosed, in the sense of a behavioral disorder, and yet behaves, according to its surroundings, "non-standardly". The question is asked whether it is not a so-called inferiority complex? In my work I deal with the boy's behavior in the family, at school, I examine his feelings and compare everything with the information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Braumová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVCOVÁ, Martina. \textit{Dítě s komplexem méněcennosti}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/na1il9/.
Jak správně citovat práci
Moravcová, Martina. Dítě s komplexem méněcennosti. Liberec, 2021. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Vybrane aspekty cinnosti strediska vychovne pece z pohledu pracovniku
Petr Vlček -
Středisko výchovné péče v Praze 12 jako nástroj prevence rizikového chování
Magdalena Mižišinová -
Role zážitkových aktivit v práci s klienty střediska výchovné péče
Igor Štefanko -
Životní dráha klientů střediska výchovné péče
Ema Bednáriková -
Výchovné cíle v celodenním oddělení střediska výchovné péče
Dana Krchová -
Přínos střediska výchovné péče při řešení rizikového chování dětí a mladistvých
Monika Bočinská -
Internátní program střediska výchovné péče
Lucie Vomočilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva