Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin – Petra Trlicová
Petra Trlicová
Bakalářská práce
Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
The Influence of Brand and Country of Product Origin on Consumer´s Food Purchasing Decisions
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin. Cílem této práce je zjistit, zda české spotřebitele ovlivňuje při nákupu potravin země původu a značka výrobku. Dílčím cílem je prozkoumat, jaké povědomí mají spotřebitelé o certifikacích původu. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska rozhodování spotřebitele a na …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of brand and country of product origin on consumer's food purchasing decisions. The objective of this work is to examine if the country of origin and the brand of the product have influence on the Czech consumers' food buying behavior. The partial aim is to explore the consumers' awareness of certificates of origin. The theoretical part of the work focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118034
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRLICOVÁ, Petra. \textit{Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/na4g4u/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
Anna Simeonovová -
Postoje spotřebitelů k udržitelné módě
Štěpánka Kadlecová -
Postoje české veřejnosti k reklamě
Tomáš Dvořák -
Vnímání androstenonu a skatolu a postoje spotřebitelů v České republice k chirurgické kastraci selat.
Marta Doláková -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Postoje spotřebitelů k welfare zvířat
Kamila Zadražilová -
Postoje spotřebitelů k ekologické kosmetice a drogérii
Zuzana Vávrová -
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
Pavla HONYSZOVÁ