Analýza povědomí o FaME mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji – Dagmar Zemčíková
Dagmar Zemčíková
Bakalářská práce
Analýza povědomí o FaME mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji
Analysis of Awareness of FaME amongst Secondary School Students in the Zlín Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá povědomím o Fakultě managementu a ekonomiky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část, popisuje neziskový sektor, marketing neziskového sektoru, dále prostředí, ve kterém se škola nachází na trhu, marketing a marketingový mix školy. Praktická část se věnuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the awareness of the Faculty of Management and Economics at Tomas Bata University in Zlín, amongst secondary school students in the Zlín region. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first, theoretical part describes the non-profit sector and how it is marketed. The thesis then goes on to explain the environment in which the school is located …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zemčíková, Dagmar. Analýza povědomí o FaME mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Internetový marketing a neziskový sektor
Jana Hájková -
Marketingová komunikace muzeí a galerií v ČR (neziskový sektor)
Barbora Nováková -
"České firmy české kultuře" Sponzoring pro neziskový sektor-Dětský pěvecký sbor Ondrášek
Lenka PETROVÁ -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Efektivní využití marketingových technik v neziskovém sektoru
Veronika Brožkovcová -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová