The impact of artificial intelligence on China's labor market – YIFAN ZHANG
YIFAN ZHANG
Bachelor's thesis
The impact of artificial intelligence on China's labor market
Dopad umělé inteligence na čínský trh práce
Abstract:
Efekt vytváření a substituce technologie umělé inteligence na zaměstnanost pracovních sil v Číně existuje současně, což povede nejen ke změnám v celkové zaměstnanosti, ale také ke změnám ve struktuře zaměstnanosti. V posledních letech technologie umělé inteligence v Číně vykazují rychlý rozvoj, což vyvolalo velkou pozornost společnosti, a technologie AI jako jádro čtvrté technologické revoluce bude …moreAbstract:
The creation effect and substitution effect of artificial intelligence technology on labor force employment in China exist simultaneously, which will not only bring about changes in total employment but also cause changes in employment structure. In recent years, artificial intelligence technology in China has shown rapid development, which has triggered high attention from the society, and AI technology …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84740
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Petr Špecián
- Reader: Tomáš Lichard
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Economics
Theses on a related topic
-
Vliv automatizace a robotizace provozů ve firmách na zaměstnanost
Jan Bufka -
Vliv hormonální substituční terapie na zdraví žen v klimakteriu
Barbora Goliášová -
Efekt chybějících guaninů na tvorbu kvadruplexu DNA
Filip Křikava -
Efekt kontrastu, efekt asimilace a vliv referenčního rámce v posuzování prožívaného emočního stavu
Vojtěch Šrámek -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
Tereza Chlumská -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie
Kateřina Černá -
Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Kateřina Szerudová