Návrh rámce mobilní aplikace s využitím prvků gamifikace – Václav Fridel
Václav Fridel
Diplomová práce
Návrh rámce mobilní aplikace s využitím prvků gamifikace
Mobile application design using gamification
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou mobilních aplikací se zaměřením na jejich návrh a jeho následnou gamifikaci. V teoretické části je pro potřeby praktické části přiblížen pojem mobilní aplikace a návrhu mobilních aplikací. Tento návrh je zařazen do kontextu procesu tvorby mobilních aplikací. Poté je vymezen pojem gamifikace, její vývoj a základní seznámení s herními mechanismy. V návaznosti na …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the problem of mobile applications focusing on mobile app design and its following gamification. In a theoretical part the term of mobile application is introduced as well as mobile app design. The design is placed into the context of the creating mobile apps process. Then, the term gamification is defined, its history and basic introduction of game techniques. The discussion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2018
- Vedoucí: Václav Oškrdal
- Oponent: Josef Bednář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71678
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Design and Implementation of a Cross-Platform Mobile Application for Location-Based Caution
Peter Jaško -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Mobile application for tracking Covid-19: design and prototype
Moldir Shynggys -
Návrh a uživatelské testování psychologické mobilní aplikace pro osoby s hraniční poruchou osobnosti
Kateřina Vodičková -
Design mobilní aplikace na rozpoznání hadů pomocí AI
Ota Škvor -
Návrh mobilní aplikace se zaměřením na narušení článkování řeči
Kateřina Ligasová -
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Návrh aplikace pro fitness centrum – cvičení a udržení obecného zdraví
Zuzana Pindorová