Formy vstupu průmyslových firem na zahraniční trhy – Radovan Kadula
Radovan Kadula
Bakalářská práce
Formy vstupu průmyslových firem na zahraniční trhy
The Forms of Entering to International Markets of Industrial Enterprises
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na formy vstupů průmyslových firem na zahraniční trhy. V první části této práce jsou uvedeny nejčastější motivy podniků, proč usilovat o vstup na zahraniční trhy. V další části jsou podrobně popsány konkrétní možnosti vstupu na mezinárodní trh, které jsou vhodné podle charakteru výrobku nebo služby. Na závěr jsou porovnány možnosti, jak mohou vstupovat české střední …víceAbstract:
This thesis focuses on ways of industrial companies to enter international markets. In the first part of this work the most important goals are presented, which endeavour to enter international markets. In the next part specific potentials for entering international markets are described in greater details, which are suitable according to the charakter of product or service. In the last part possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87925
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Andrea Sikorová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADULA, Radovan. \textit{Formy vstupu průmyslových firem na zahraniční trhy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/naq2s8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Evaluation of Company Financial Sources on the Selected Capital Market
Tolga Şengül -
Financial Analysis of the Selected Company
Gaoge Jin