Marketing konkrétní firmy – analýza a návrhy na změnu – Ondřej Hnilica
Ondřej Hnilica
Bachelor's thesis
Marketing konkrétní firmy – analýza a návrhy na změnu
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci marketingových metod řízení na konkrétním trhu s ohledem na analýzu situace vybrané firmy. Teoretická východiska práce udávají základní informace pro analýzy současného stavu firmy a prostředí, ve kterém se firma pohybuje, zároveň přibližují, jak správně využít strategických a taktických marketingových nástrojů. Součástí práce je zhodnocení používaných metod …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the application of marketing management methods in a specific market with respect to analysis of the situation of chosen company. The theoretical resources of the work gives basic information for the analysis of the current state of the company and the ambience in which the company is situated. This work also shows how to take advantage of strategic and tactical marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/naqcy9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie
Petra Hniličková -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović