On-line komunikační strategie internetového obchodu – Bc. Nikola Pavlíková
Bc. Nikola Pavlíková
Diplomová práce
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Communication Strategy of an On-line Store
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou on-line komunikace internetového obchodu z teoretického i z praktického hlediska. Pro uvedení do problematiky je nejprve teoreticky charakterizováno elektronické podnikání. Součástí je představení jeho druhů, výhod a nevýhod i definování samotného internetového obchodu. Další část se zabývá vymezením základních pojmů z on-line marketingu a nástrojů digitální …víceAbstract:
This diploma thesis deals with on-line communication of the internet shop both from theoretical point of view, as well as, the practical point of view. In order to introduce the issue, first is theoretically characterized electronic business. Part of it is the introduction of its types, advantages and disadvantages as well as the definition of the internet shop itself. The next part deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavlíková, Nikola. On-line komunikační strategie internetového obchodu. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické podnikání.
František Menclík -
Podnikatelský plán v oblasti elektronického podnikání
Kateřina Kukrechtová -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Možnosti užití e-bankovnictví v elektronickém podnikání
Martina Čičatková -
Model plateb elektronického podnikání
Martina Čičatková -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
Huu Hoa Nguyen -
Porovnání eshopů a jejich vhodnosti pro podnikání a možnosti online propagace
Andrej Čubirka
Název
Vložil
Vloženo
Práva