Schopnost dětí v mateřské škole orientovat se v čase – Lenka PROVAZNÍKOVÁ
Lenka PROVAZNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Schopnost dětí v mateřské škole orientovat se v čase
The ability of children in kindergarten to orient themselves in time
Anotace:
Celá bakalářská práce má tři části. V teoretické části se zabývám vnímáním času u dětí předškolního věku a vnímání časové posloupnosti. Také se zde nachází odhad a měření času a nechybí tu ani aktivity a hry, které jsou vhodné pro procvičování oblasti orientace v čase. Jedna krátká podkapitola je věnována samotnému pojmu čas a dozvíme se zde také, jaké mohou být potíže ve zmiňované oblasti. Druhá kapitola …víceAbstract:
The entire Bachelor thesis has three parts. In the theoretical part, I deal with the perception of time in preschool children and the perception of the time sequence. There is also an estimation and measurement of time, and there are also activities and games that are suitable for practising the area of orientation over time. One short sub-chapter is devoted to the very concept of time, and we will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROVAZNÍKOVÁ, Lenka. Schopnost dětí v mateřské škole orientovat se v čase. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ