Rozbor image značky Česká republika – Bc. Lenka Schrepfferová
Bc. Lenka Schrepfferová
Diplomová práce
Rozbor image značky Česká republika
Analysis of Brand Image of the Czech Republic
Anotace:
Tématem diplomové práce je Rozbor image značky Česká republika. První část práce je zaměřena na teoretická východiska. Vymezeny jsou všechny základní pojmy a popsán je vztah národní identity, národní značky a národního image. Důraz je kladen na výklad pojmu nation branding a podrobnou charakteristiku nástrojů řízení národní značky. V aplikační části práce jsou analyzovány jednotlivé prky značky a jejich …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the analysis of the image of the Czech Republic brand. The first part is focused on the theoretical basis. All the basic terms are described and the relation between national identity, national brand and national image is described. Emphasis is put on the explanation of the term national branding and the thorough characteristics of the tools of the national brand …víceKlíčová slova
Národní identita značka prvky značky image národní značka přeměna značky veřejná diplomacie mezinárodní obchod cestovní ruch vláda kultura a kulturní dědictví investice a imigrace. National identity brand elements of the brand nation brand rebranding public diplomacy international trade tourism industry governance culture and heritage investment and immigration.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wcsel/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Alena Pilná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHREPFFEROVÁ, Lenka. \textit{Rozbor image značky Česká republika} [online].
Praha, 2013 [cit. 2021-03-03]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/naxno6/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Mgr. Michal Tomčík, PhD..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fish and Fish Farming as a Part of Czech National Identity
Tereza Korejtková -
Folklorismus v Sokole. Lidová kultura jako zdroj národní identity sokolské organizace v letech 1862-1948.
Michal Doležel -
Vnímání národní identity a kultury v kontextu imigrace
Magdaléna Rumplová -
Slovenský filmový ústav ako miesto pamäte a reprezentant národnej identity v rokoch 1991 – 1999
Barbara Nováková -
Nacionalismus a jeho důraz na národní identity jako bytostně moderní fenomén: Pojmy nacionalismus a národní identita v pojetí teorie E. Gellnera
Veronika Kolaříková -
Konstrukce sociální identity členů Sokola
Michal Doležel -
Identifikace a využití kulturního a přírodního dědictví v rozvoji lokalit a regionů.
Pavla ŠAFRÁNOVÁ -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK