Procedurální generování v počítačové grafice – Bc. Jan Flégl
Bc. Jan Flégl
Bakalářská práce
Procedurální generování v počítačové grafice
Procedural generation in computer graphics
Anotace:
Práce se zabývá představením Procedurálního generování v počítačovégrafice. Problematika a téma procedurálního generování je v první části prácepředstavena a vysvětlena.V další části práce jsou již jednotlivé algoritmy představeny, a jejichfungovaní je vysvětleno. Vybranými algoritmy jsou Perlinův šum, Diamond-Squarealgoritmus, Wave Function Collapse a Voroného diagramy. Všechny zmíněnéalgoritmy hrají …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14942
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jakub Beneš
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Wave Function Collapse Asset Generation
Vojtěch Struhár -
Procedurální generování voxelových struktůr
Jan Szlauer
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 5. 2024
Kohout, J.
24. 5. 2024