Lukáš Václavík

Diplomová práce

Implementace marketingové kampaně Bend the Rules na český trh

Implementation of Marketing Campaign Bend the Rules on Czech Market:
Anotace:
Práce se zabývá implementací marketingové kampaně Bend the Rules na český trh. Teoretická část je zaměřena především na sociální sítě a jejich využití v marketingu, dále se věnuje další související terminologii jako je WOM, generace Y a názorový vůdce, které hrají klíčovou roli při návrhu mediálního plánu. Praktická část zahrnuje analýzu sekundárních dat ze zdrojů Nielsen, Ipsos a OmnicomMediaGroup …více
Abstract:
The work deals with the implementation of marketing campaign Bend the Rules on the Czech market. The theoretical part is focused on social networks and their use in marketing, as well as other related terminology such as WOM, Generation Y and opinion leader, which play a key role in the draft of media plan. The practical part includes an analysis of secondary data sources from Nielsen, Ipsos and OmnicomMediaGroup …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55900