Implementace marketingové kampaně Bend the Rules na český trh – Lukáš Václavík
Lukáš Václavík
Diplomová práce
Implementace marketingové kampaně Bend the Rules na český trh
Implementation of Marketing Campaign Bend the Rules on Czech Market:
Anotace:
Práce se zabývá implementací marketingové kampaně Bend the Rules na český trh. Teoretická část je zaměřena především na sociální sítě a jejich využití v marketingu, dále se věnuje další související terminologii jako je WOM, generace Y a názorový vůdce, které hrají klíčovou roli při návrhu mediálního plánu. Praktická část zahrnuje analýzu sekundárních dat ze zdrojů Nielsen, Ipsos a OmnicomMediaGroup …víceAbstract:
The work deals with the implementation of marketing campaign Bend the Rules on the Czech market. The theoretical part is focused on social networks and their use in marketing, as well as other related terminology such as WOM, Generation Y and opinion leader, which play a key role in the draft of media plan. The practical part includes an analysis of secondary data sources from Nielsen, Ipsos and OmnicomMediaGroup …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55900
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55900
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Potřeby v oblasti kariéry v perspektivě zaměstnanců generace Y a zaměstnavatele
Nikol Černá -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš -
Vnímání Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y - rozdíl mezi ČR a Čínou
Nikola Moravcová -
Porovnání generace X a Y v oblasti pracovních podmínek
Václav Radimský -
Analýza nákupního chování Generace Y
Andrea Slížová -
Budování značky pro generaci Millennials
Jakub Macháček