Obrazové soubory RAW a jejich postprodukční zpracování – Tomáš Kotas
Tomáš Kotas
Bakalářská práce
Obrazové soubory RAW a jejich postprodukční zpracování
Capturing files RAW and its postproduction process
Anotace:
RED, ARRI, SONY, CANON, BLACKMAGIC jsou nám notoricky známými výrobci digitálních technologií a zvláště pak kamer jakožto nedílné součásti kameramanské profese. Tyto všechny firmy mají jako součást svého repertoáru za sebou vývoj záznamových formátů. Jedním z nejmladších formátů je video formát RAW. Ten revolučně přenesl některé části nastavení obrazu z produkce do postprodukce a tím na trh přinesl …víceAbstract:
RED, ARRI, SONY, CANON, BLACKMAGIC are clearly known developers of digital technologies and specially cameras as one of the most important tools for us, cinematographers. All those companies has gone thru a long capturing tools developing process and the video capturing format is one of those. One of the youngest formats is video format RAW. RAW has broad multiple of camera settings from on set production …víceKlíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
postprodukceKlíčová slova
práce kameramanaKlíčová slova
digitální technologie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2019
- Vedoucí: Vidu GUNARATNA
- Oponent: Antonín WEISER
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Didaktická technika a digitální technologie v práci učitelů středních škol v 80. letech minulého století na našem území
Jiří Šandera -
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana
Miloslav Pecháček -
Úloha kameramana v hraném filmu
Daniel Adam -
Optická "nedokonalost" jako výrazový prostředek kameramana
Mikuláš Hrdlička -
Struktura obrazu jako výrazový prostředek kameramana
David Ticháček