Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie – Mgr. Adéla Juhasová
Mgr. Adéla Juhasová
Diplomová práce
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Participation at the world Expo as a business strategy
Anotace:
Světové výstavy Expo jsou unikátní akce, které na jednom místě dávají prostor diplomatickým debatám, vědecko-technickému vývoji, ale také ekonomickým příležitostem. Prezentace jednotlivých států v posledních letech nehraje roli pouze pro dané země, ale čím dál více také pro partnery, kteří se na tvorbě pavilonů podílejí. Tato práce zkoumá, jakou roli hraje účast na světové výstavě Expo pro partnery …víceAbstract:
World Expos are unique events that provide space for diplomatic debates, scientific and technical development, but also economic opportunities, all in one place. In recent years, the presentation of individual countries has not only played a role for the nations, but also for the partners involved in creating the pavilions. This thesis examines the role of participation in the World Expo for partners …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nto6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Světová výstava Expo 58 – československý úspěch mezi utopií a realitou
Kamila Samková -
Sovětské pavilony na Světových výstavách v recepci československkého tisku
Bohdana KOMÁRKOVÁ