Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku – Bc. Sandra Adamčíková
Bc. Sandra Adamčíková
Master's thesis
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Fashion design in the Czech Republic or how to create a successful fashion brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje módní tvorbě v České republice s cílem najít odpověď na otázku, jak lze dosáhnout vybudování úspěšné módní značky na českém trhu. Teoretická část je zaměřena na všeobecný úvod do módní historie, na marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. Praktická část práce se pokouší formou výzkumu vybraných …moreAbstract:
The diploma thesis deals with fashion creation in the Czech Republic in order to find an answer to the question how to build a successful fashion brand on the Czech market. The theoretical part focuses on a general introduction to fashion history, marketing of fashion brands, as well as marketing and strategic analyzes and tools that are used to create a brand. Practical part of the thesis tries to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hqo6c/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2018
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dagmar Koudelková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
DIVERSITY Autorská tvorba oděvního doplňku.
Marie Břoušková -
AUTORSKÁ ODĚVNÍ TVORBA NA ČESKÉM TRHU
Barbora Hinková -
Autorská dámská oděvní kolekce
Jana HULBOJOVÁ -
Modrotisk v současné oděvní tvorbě.
Ema Špačková -
Kreativní koncept internetové marketingové komunikace pro módní značku Annalog
Veronika Benešová -
Módní blogy jako marketingový nástroj
Marie Polanská -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková