Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku – Bc. Sandra Adamčíková
Bc. Sandra Adamčíková
Diplomová práce
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Fashion design in the Czech Republic or how to create a successful fashion brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje módní tvorbě v České republice s cílem najít odpověď na otázku, jak lze dosáhnout vybudování úspěšné módní značky na českém trhu. Teoretická část je zaměřena na všeobecný úvod do módní historie, na marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. Praktická část práce se pokouší formou výzkumu vybraných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with fashion creation in the Czech Republic in order to find an answer to the question how to build a successful fashion brand on the Czech market. The theoretical part focuses on a general introduction to fashion history, marketing of fashion brands, as well as marketing and strategic analyzes and tools that are used to create a brand. Practical part of the thesis tries to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hqo6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
DIVERSITY Autorská tvorba oděvního doplňku.
Marie Břoušková -
AUTORSKÁ ODĚVNÍ TVORBA NA ČESKÉM TRHU
Barbora Hinková -
Autorská dámská oděvní kolekce
Jana HULBOJOVÁ -
Modrotisk v současné oděvní tvorbě.
Ema Špačková -
Kreativní koncept internetové marketingové komunikace pro módní značku Annalog
Veronika Benešová -
Módní blogy jako marketingový nástroj
Marie Polanská -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková