Bc. Lucie Ludvíková

Diplomová práce

Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Project to Improve Marketing Communication of Company ContiTrade Services s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení současné marketingové komunikace ve spo-lečnosti ContiTrade Services s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První teore-tická část se zabývá marketingem, marketingovým mixem, marketingem služeb na B2C trzích dále také komunikačním procesem a komunikačním mixem. Závěr teoretické části je věnován marketingové situační analýze. Druhá část se zabývá …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to improve current marketing communication in Con-tiTrade Services s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part deals with marketing, marketing mix, marketing services in B2C markets, as well as the commu-nication process and communication mix. The end of the theoretical part is focused on marketing situational analysis. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ludvíková, Lucie. Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe