Společenská odpovědnost firem a její význam v současnosti – Bc. Zuzana Nožičková
Bc. Zuzana Nožičková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem a její význam v současnosti
Corporate Social Responsibility and it’s importance in the present
Anotace:
Abstrakt Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti firem. Cílem mé diplomové práce bude, s využitím teoretických poznatků a na základě analýzy současného stavu v oblasti CSR a výsledků z dotazníkového šetření, předložit návrhy na zlepšení v oblasti CSR ve zkoumané firmě. V I. části je vymezen pojem CSR a popsán jeho historický vývoj, jednotlivé oblasti společenské odpovědnosti …víceAbstract:
Abstract This thesis is focused on the corporate social responsibility - CSR. The aim of this thesis is to submit proposals for improvements of CSR in a studied company using the present state of knowledge in the field of CSR and with the help of a survey run in the company. The first part defines the concept of CSR and describes its historical development, the benefits of CSR, reporting and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f60nt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
Zuzana Králová -
Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI
Lucie Fialová -
Komparace podmínek k rozšiřování CSR v ČR a ve světě
Jana Balá -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI
Tereza Dvořáková -
Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI
Pavla Vyhnánková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko