Nový cirkus jako animační nástroj – Kateřina Hrádková
Kateřina Hrádková
Bakalářská práce
Nový cirkus jako animační nástroj
Contemporary circus as a method of animation
Anotace:
Cílem bakalářské práce je představit kulturní odvětví nový cirkus jako fungující animační nástroj v rámci animace hmotného kulturního dědictví. Práce se soustředí výhradně na úspěšnost představení nového cirkusu při oživování kulturních památek v České republice a to na příkladu festivalu Kratochvílení. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Část teoretická se věnuje vymezení pojmu nový cirkus …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to introduce the contemporary circus as a method of animation. The thesis is divided into two parts: a theoretical and a practical one. In the theoretical part, I am defining the terms contemporary circus and animation, and describing the history of the contemporary circus. In the practical part, the festival called "Kratochvílení" is presented as a method of animation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27072
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Václav Riedlbauch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27072
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Animation of cultural memory in Zbraslav using examples of the events Celebrations of Eliška Přemyslovna and Rozmarná plovárna
Anna Hrdá -
Volnočasové zážitky jako nástroj animace kulturního dědictví na příkladu Festivalu Banát
Martin Nouza -
Mapa paměti města Libochovice jako nástroj animace kulturního dědictví
Františka Koptová -
Animace filmového kulturního dědictví pomocí Festivalu trezorových filmů
Jan Matějka -
Animace kulturních památek ve venkovském prostoru (komparace státní a soukromé národní kulturní památky)
Kamila Kodýtková -
Pojmy animace a reanimace v oblasti kulturního dědictví na příkladu Panského dvora v Dolních Počernicích
Žaneta Kratochvílová -
Možnosti animace kulturního dědictví v obci Týnec u Klatov
Veronika Vavříková -
Animace kulturních památek ve venkovském prostoru (komparace státní a soukromé národní kulturní památky)
Kamila Kodýtková