Determinanty spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru – Mgr. Hana Juříková
Mgr. Hana Juříková
Bachelor's thesis
Determinanty spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru
The determinants of customer satisfaction with services in selected public sector branch.
Anotácia:
Práce je zaměřena na zjišťování determinant spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru. Touto vybranou oblastí je základní školství. V teoretické části práci jsou prezentována teoretická východiska provedeného empirického výzkumu z oblasti veřejných služeb obecně a také konkrétně pro školství, dále metody zjišťování kvality služeb. Teoretická část se dále zabývá spokojeností …viacAbstract:
My school work is intented on determinates of investigation with client´s satisfaction with service in choosen area of public sector. My choosen area it is basic education. In theoretic part there are presentated theoretical background of empirical research of public service´s area generally and also factually for education, further on investigation with service´s quality. The theoretical part deals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ujrry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
- Oponent: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUŘÍKOVÁ, Hana. \textit{Determinanty spokojenosti klientů se službami ve vybrané oblasti veřejného sektoru}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ncgl7c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Mapování spokojenosti klientů s pečovatelskou službou na Plzni severu
Marie KASALOVÁ -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Kvalita života seniorů v zařízeních pobytových sociálních služeb v době současné pandemické situace na příkladu vybrané pobytové služby ve městě Orlová
Zuzana Habreková -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita služeb a kvalita zážitku pro sítě nové generace
Jiří Vaněk -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová