Obchodní jednání v Asii aneb vliv kulturních odlišností – Thanh Van Phan
Thanh Van Phan
Bakalářská práce
Obchodní jednání v Asii aneb vliv kulturních odlišností
Influence of Culture Differences on Business Negotiation in Asia
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat čínskou etiketu při obchodním jednáním a kulturní odlišnosti různých kultur. Záměrem je vyzdvihnout převážně ty oblasti, které se nejvíce liší od západní (americké a evropské) etikety. Součástí práce je také popis a rozbor různých procesů, které se vyskytují během mezinárodního obchodu. Práce je malým návodem pro obchodníky, kteří v Číně chtějí uzavřít kontrakt …víceAbstract:
The aim of bachelor’s thesis is to describe Chinese etiquette during the business negotiation and culture differences, focusing mainly on areas different from the Western (American and European) style. Some of the processes of international business are also mentioned in the thesis. This should be a guide for all businessmen, who are going to close a deal or make a new business relationship.Klíčová slova
obchodní jednání Čína Asie kulturní odlišnosti Evropa mezinárodní obchod etiketa guanxi kultura
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Janatka, CSc.
- Oponent: Dušan Kalášek, PhDr. Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Cryptocurrency and International Business
Anastasia Goncharuk -
Global Networking of the International Business
Aliya Turarova -
Global Networking of the International Business
Javid Aliyev -
Global Networking of the International Business
Elena Lyubchich -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
Corruption in firms: causes and consequences of corruption in international business
Ekaterina Simianidi -
Global Networking of the International Business
Darya Verteletskaya -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová