Dítě předškolního věku jako vypravěč příběhů – Nikol ZDRÁHALOVÁ
Nikol ZDRÁHALOVÁ
Bachelor's thesis
Dítě předškolního věku jako vypravěč příběhů
Preschool age child as a storyteller
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vypravěčskými schopnostmi dítěte předškolního věku před nástupem do základní školy a jejich možným zdokonalením v mateřské škole. Cílem teoretické části je vymezení vyprávění, vypravěčství a storytellingu, definování jednotlivých rovin storytellingu a přiblížení možností jeho využití v běžné praxi v mateřské škole. Hlavním cílem praktické části bakalářské práce je zjistit …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the narrative skills of preschool children before entering primary school and the possibilities of improving these skills in kindergarten. The aim of the theoretical part is to define narration and storytelling, to define the individual parts of storytelling and to list the possibilities of using storytelling in everyday practice in kindergarten. The main goal of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 17. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZDRÁHALOVÁ, Nikol. Dítě předškolního věku jako vypravěč příběhů. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Analýza komunikační schopnosti u dětí vyrůstajících v bilingválním prostředí
Lucie Rýdlová -
Rozvoj komunikační schopnosti dětí v mateřské škole
Leona Brunclíková -
Využití přístupu Storytelling v rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Agnieszka Kiedroń -
Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku
Lucie Slížková -
Storytelling in preschool EFL classes
Monika Procházková -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Hudební činností dětí předškolního věku s využitím pohádky či příběhu.
Tereza KLÍMOVÁ -
Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu
Tereza Jurajdová