Alternative ways of assessment at elementary school – Bc. Lucie Novotná
Bc. Lucie Novotná
Bakalářská práce
Alternative ways of assessment at elementary school
Alternative ways of assessment at elementary school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o různých možnostech hodnocení na základní škole. Nejprve vymezuje základní formy a typy hodnocení a poté poukazuje na proměnu hodnocení v souvislosti s vývojem ideologií vzdělávání. Dále poukazuje na důležitost zapojení žáků do procesu hodnocení a charakterizuje možnosti sebehodnocení a vrstevnického hodnocení jako prostředek rozvoje autonomního vzdělávání žáků. Empirická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the possible means of assessment at elementary school. Firstly, the types and forms of assessment are introduced. Next, it shows the change in importance of ideologies of education and its impact on the assessment. Secondly, the importance of students’ involvement into process of assessment is showed and subsequently, the thesis presents possible tools of self and peer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fmf6o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání