Návrh vhodné formy prezentace FM zahraničním studentům – Šárka Korandová
Šárka Korandová
Diplomová práce
Návrh vhodné formy prezentace FM zahraničním studentům
Proposal Forms of Presentation of Faculty of Management for Foreign Students
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na cílenou komunikaci a prezentaci nabídky vysoké školy zahraničním studentům. Zabývá se především faktory zahraničních studentů, které ovlivňují proces výběru konkrétní školy nebo fakulty a jejich převodem do obsahu komunikačního sdělení. Diplomová práce by měla na-pomoci účinnému oslovení specifického segmentu zahraničních studentů z vybraných zemí, kteří zvažují …víceAbstract:
The presented master thesis is focused on targeted communication and a college`s presentation for exchange students. It mainly deals with factors of foreign students which influence a process of choosing a particular school or faculty and their transfer to the content of the communication messages. The master thesis should help affectively addressing a specific segment of foreign students from chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50371
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vzdělávacích institucí v Číně
Alexandra SMOLÁKOVÁ -
Marketingová komunikace produktu EduPlán pro Education.cz
Pavla Čermáková -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Nikola Tomanová -
Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity
Lucie HATLAPATKOVÁ -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků